fredag 29. juli 2011

idyll






et tilbakeblikk på sommerens idyll. Vi har hatt en herlig ferie.

Det er godt å se på bildene når hjertet tynges av dagenes alvor. Heldigvis er det ikke bare alvor - det går jo bare ikke når man har to småttiser. To fine hjerteplaster, som sprer glede og latter.

Vi er på vei tilbake til hverdagen. Mandag begynner jeg i jobb igjen, etter et år hjemme med minstemann. Kan ikke skjønne det - tiden har flydd! Nå blir det en ny hverdag. Men jeg tror det også kan bli fint. Selv om jeg kommer til å savne den fine tiden som jeg og minsten har delt.

Ønsker dere alle sammen en herlig sommerhelg!
Sender fortsatt varme tanker til alle dere som på ett eller annet vis har blitt rammet av forrige ukes tragedier.

KLeMm

13 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder! Herlig sommeridyll. Skikkelig blinkskudd det aller siste bildet: )

    Hverdagen innhenter oss etter hvert, mens vi innimellom stopper opp og prøver å forstå hva som har skjedd. Slik må det nesten være...Og små barn er den beste distraksjonen som finnes.

    Ha en fin helg! : )

    SvarSlett
  2. Fiiine sommerbilder!
    Det nederst til høyre var bare herlig:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Her kikkes det også i gode sommerminner i kveld. Trenger å puste igjen, forsøke å senke skuldrene såvidt. Ønsker deg og dine en fredelig helg!

    SvarSlett
  4. Äntligen en uppdatering från dig! Jag har saknat dig när du varit på semester. :-)

    Bilderna skvallrar om att ni haft det riktigt bra!

    Och spännande att börja jobba igen! Jag minns exakt känslan när man plötsligt skulle gå till jobbet igen efter 15 månader hemma... läskigt, roligt, jobbigt och spännande. Allt i ett. :-)

    SvarSlett
  5. Så fine sommerbilder du viser. Ser ut til å ha vore en fin sommer. Lykke til med jobb igjen, er både kjekt og litt trist når en begynner på igjen etter permisjon.
    ha ei fin helg!
    klem Kristine

    SvarSlett
  6. Herleg med idyll og gode dagar, og minner! Uansett om dagane og livet går vidare så vil ein aldri gløyme det som har skjedd, denne sommaren vil ein hugse for alltid, på godt og vondt.

    Fytti, som tida har gått! Allerede tilbake i jobb for deg. Håpar det blir ein god start, og at helga blir ei god avslutning på eit finfint år med fine gutten.

    Klem Cam

    SvarSlett
  7. å, det såg fantastisk nydeleg ut!! eg og vil til Danmark!! ...kanskje neste sommar :)

    det er mange følelsar involvert når ein avsluttar ein, og byrjar på ein ny fase i livet. spenning, vemod og glede om kvarandre, kan eg tenke meg :) ønsker dykk lykke til med den nye kvardagen.

    -god klem

    SvarSlett
  8. Herlige feriebilder! Jeg likte godt uttrykket hjerteplaster. Det skal jeg ta med meg. Det er godt å ha to hjerteplastere.

    Ha en fortsatt fin helg. God klem!

    SvarSlett
  9. så deilig!


    og..vi skal jo ikke slutte å leve, selv om grusomme ting har sjedd..

    lykke til med den nye hverdagen!

    SvarSlett
  10. Så fine bilder du viser av idyllisk sommerferie :) Blir sikkert litt rart og begynne i jobb igjen . Det første året med minstemann har vært veldig viktig, det er jo da man knytter bånd :) Nyt det som er igjen av helga :)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  11. nyydelige bilder! du er god til å fange øyeblikkene og gode motiver!
    gleder meg masse masse til å se dere til uka!!
    lykke til på jobb denne uka:)

    SvarSlett
  12. gleder meg til å se dere til helgen, mente jeg;)
    og- det er terapi å se på så fine bilder i dager fylt av så mye skremmende og trist..

    SvarSlett
  13. vakre bilder! Kommer til å tenke på deg i morgen! Du vet, mandager er mandager... det går seg til!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...