tirsdag 18. september 2012

kreativ mamma!



Nå er den snart her! Boken "Kreativ Mamma - bloggernes beste hobbyprosjekter". En bok, som for meg virker fullstappet av gode idéer som gjør hverdagen som mamma litt mer leken. Enten du vil hekle deg en rangle, lage sugerør med barter, egne vimpler, eller bilskjeer til minstemann - dette er boken som forteller alt om hvordan.  Og forresten; det er jo en super bok for tanter og onkler og besteforeldre også. Kanskje årets slager under juletreet? ;) Jeg er selv bidragsyter i boka - en av mange!

Etterhvert blir det kanskje også mulig å kjøpe boka gjennom meg - men det kommer vi tilbake til ;)
For boka er ikke ferdig helt enda. Den lanseres 15. oktober på JM. Stenersens forlag. Karine Østtveit er hjernen bak mesterverket og har samlet inn 100 ulike hobbyprosjekter - eller DIY´s om du vil.

Foreløpig har jeg bare sett forsiden - og synes alt at det virker lovende! Har du lyst å lese mer omtale om boka? Ta en titt her! Det er også mulig å forhåndsbestille boka, om du er utålmodig.

Pusspuss

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att ha bidragit till en riktig bok!! :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig gøy da :) Denne tror jeg nok jeg må kjøpe meg :)

    SvarSlett
  3. Kjempe spennende!!
    Den blir nok en hit :):)
    Så moro at du er med, Jenny!

    Liker at det er litt "liv" igjen her inne på supersnella.
    Nyt tirsdagen!
    klem Carina

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...