søndag 13. mai 2012

konfirmasjonsweekend

Konfirmantens første sko




pust pes.
Ikke er det vi som har konfirmant i hus. Men jammen er jeg litt småsliten likevel.
Å bo i hus med 8 voksne og 6 barn, hvorpå alle skal dusje, pynte seg, spise, leke, bråke, slappe av osv. Ja, så er det litt godt også, når det blir søndagskveld og det meste er overstått. Tipper konfirmantforeldrene likevel er hakket mer mørbanket enn meg ;)

Men jammen har vi hatt det fint. En fin familie, en fin konfirmant og en finfin fest. Fint, fint, fint.
Jeg var så heldig å få ordne blomster til selskapet, og storkoste meg med det.

Så nå sitter jeg med et smil om munnen, en proppfull mage og mange gode minner både festet til film og til hjertet. Det er fint å ha slike festdager, hvor vi sier gode ord, gjør praktiske tjenester og minner hverandre om hvor mye vi setter pris på hverandre. Må vi ta med oss de gode ordene ut i hverdagen - og leve lenge på dem.

<3

5 kommentarer:

  1. Blomstene er jo helt nydelige, så ut som en lekker konfirmasjon :)) og kule sko .

    Godt å hjelpe hverandre rundt en så stor feiring :)

    SvarSlett
  2. Svar
    1. min søster var pyntesjef :) Men stor stas å få være med!

      Slett
  3. You made some decent points there. I looked on the internet for the issue and found most individuals will go along with with your website.

    Fmfreaks.dk
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...