onsdag 2. mai 2012

porselens n i p s




En liten gutt i hvitt og blått porselen ble med meg hjem fra gjenbruksbutikken her om dagen. Jeg ble rett og slett litt forelsket. Muligens fordi han ligner en tanke på mine to blåøyde små.

Porselensnips og nelliker. Bestemoralarm! Jeg slår et slag for bestemor og har den siste tiden lagt min elsk på blå og hvit porselen. Det fine fatet under nipse-gutten er en favoritt. Det avbilder kirka som jeg og kjæresten min giftet oss i.

Ha en nipsefin onsdagskveld!

5 kommentarer:

  1. Fine bilder:)
    Alt kan funke i de rette settingen,e og dette var herlig romantisk synes jeg! Heia bestemor;)

    SvarSlett
  2. Liker bestemor-alarm og nips! WOOT WOOT

    SvarSlett
  3. Hey! I found your blog.. and I like it! I go to follow yours'.
    I like the pictures on your site and it seems like a happy woman with a happy family!!! Love that!!
    With lovely greets, Herma (from the Netherlands)

    SvarSlett
  4. Så fine funn, og så fint du har det hos deg :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. jeg falt pladask for den gule vasen jeg...super søt!!!! og heia bestemor sier bare jeg!!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...