søndag 17. juni 2012

f i r e




 


fire år. Fire år fylt av latter, smil, bekymringer, mye kos, sykedager, våkenetter og lek. Noah Leander, livet vårt ble så rikt da du kom inn i det!

Vi elsker deg!

**************
Og jada - dette blir siste bursdagsinnlegget på en stund :) Spraylakkede dyr på lokk er en idé jeg plukket opp før 3års-dagen. Men da rakk jeg ikke gjøre noe med det. Ser også at SignePling har tipset rom123 om nettopp dette i den nyeste utgaven av bladet. Enkelt, billig og dekorativt :)

God søndagskveld - her er det høy sofafaktor!

5 kommentarer:

  1. Fine bursdagsgutten!
    De krukkene med dyr på synes jeg er så kule. Stilige farger!

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Grattis :)
    Dette er super inspirasjon. Akkurat hva jeg trengte.

    SvarSlett
  3. Så masse flotte bursdags-inspirasjon-bilder!
    Gratulerer med overstått!!
    :)

    SvarSlett
  4. Fineste bursdagsgutten!
    Fire år er en fantastisk herlig alder.
    DU ruler på bursdagsfiksing!

    klemklem

    SvarSlett
  5. Så fin bursdagsgutt- tiden går bare sååå fort. Så mye herlig brsdagsinspirasjon du viser- og den kaka så bare suupergod ut;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...