lørdag 15. januar 2011

lørdag i gode venners lag

Deilig lørdag for liten og stor. Den startet med en sløv og god morgen, for så å toppe den med en tur til gode venner inne i byen

Venninna mi, Ann-Kathrin, er av den kreative sorten, selv om hun kanskje ikke tenker det om seg selv..? Hun har en skjønn stil og er glad i gammelt og retro. Lillejenta deres har også fått et eget rom, spekkfullt av små sjarmerende detaljer. Her var det fint å være barn, syntes Noah. Og jeg kunne gjerne flyttet inn jeg også - det var som alle småjenters drøm


Her kan man kose seg i godstolen med en liten bok, under det dunkle, herlige lyset fra papirlyktene fra HouseDoctor. Og fryser du, kan du bare pakke deg inn i grandma'squares-pleddet som venninnen min har heklet.


I hylla står en tøff, liten robot sammen med en herlig spilledåse, bamse og munnspill. Dette må bli ei musikalsk lita jente, for hun har både ukulele og et lite piano også.
 

Og på polkadotter fra GreenGate stod finserviset. Klar til å servere kokefersk kaffe tilberedt i lekekjøkkenet. Vi fikk smake, alle som en. Av samme kopp. Men det gjør ikke noe. Fineste kaffen fra fineste jenta! Jeg blir varm i hjertet.

er det tv og kveldskos lettere henslengt i sofaen. Vi nøyer oss med traktekaffe i koppene. Men det er egentlig ganske godt det også.

Ha en skjønn lørdagskveld!  
Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Eg gler meg til å innrede barnerom. Sjølv om det blir litt på sikt...Men akk så kjekt å sjå korleis andre gjer det!!

    Ha ein nydelig søndag!
    Klem Cam

    SvarSlett
  2. Så koselig! Vi koser alltid med dere på besøk!:) Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...