mandag 23. april 2012

eat this, P A C M A N!







Det ble visst en stille uke på meg. Når uken til slutt telte i overkant av 70 arbeidstimer, sier det seg selv at resten av tiden måtte gå til hus og barn.. Nå puster jeg ut og har nytt ettermiddagen sammen med barna.

I dag har vi hatt folie-moro på veggen. Folie er genialt. Det er jo så mye fint man kan klippe ut og henge opp! Jeg har mange planer med denne folien - så det er fare for at det dukker opp flere folie-bilder etterhvert ;)  Den ble kjøpt på ebay (eller var det etsy?) til en slikk og ingenting. Og så er det jo bare å pelle av når man blir lei. 

Denne gangen ble det pac-man på kjøkkenveggen. Ungene storkoste seg med å plassere "maten" og ble veldig fornøyd med resultatet.

Så da ønsker vi pac-man lykke til med å finne en vei ut av denne labyrinten.
Og til deg ønsker vi en riktig god kveld!

pusspuss

12 kommentarer:

  1. Vanvittig kult!! Å jeg var helt hektet på dette spillet da jeg vokste opp, så dtte falt i min smak :-) Nydelig innlegg! Må prøve å finne sånn folie jeg også nå. Klem

    SvarSlett
  2. Så kult! Fine guttene dine!
    H E R L I at du er tilbake i bloggverden!

    klemmer

    SvarSlett
  3. Så utrolig stiligt! også morro for ungene da!
    Lurer veldig på dette folie greiene nå.. hehe

    Knip vibeke i skråningen

    SvarSlett
  4. Hahaha, så KULT!! Jeg bare diggerdiggerdigger Pacman:-D
    Og folie... genialt!

    Men hvordan i alle dager har det seg at du jobber livet av deg om dagen???
    Det liker vi IKKE:-(
    Håper denne uka blir betraktelig roligere for deg, snuppa:-)

    Masse klemmer, Rosa

    PS: Øredobbene er stadig med på festligheter, nå sist på lege-fest. Både de og jeg fikk svinget oss;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. så koselig å høre at øredodbbene får bli med på fest :)

      Her går jobben veldig i bølger. Så nå blir det heldigvis litt roligere.. Men det er jo slitsomt når det står på ;)
      klem

      Slett
  5. Så stilig;) Håper du snart får roligere dager på jobben da;) ha en fortsatt travel uke- men unn deg noen pustepauser innimellom;)

    SvarSlett
  6. Kjempekult. Liker når det er litt humor i interiøret! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...