mandag 26. november 2012

månemann og bruktfunn




Litt fornyelse over skjenken. Den fine månemann-plakaten Für Niel kjøpte jeg hos Hapel. Blir så glad når jeg ser på den! Speilet fant jeg for en tid tilbake på gjenbruksbutikken. Da var det slitent og hadde en beige plastramme. Litt sort maling og nytt skinntau gjorde susen. Å som jeg elsker runde speil! Det lille fatet med rådyret ble også med hjem fra samme plass.Tror damene der syntes det var rart jeg ville ha fat på veggen. Er ikke det gammeldags, da? :)

I novembermørket får jeg bare ikke nok av lykter og tente lys. I dag kjentes det virkelig ut som vinter ute også. Og selv om jeg er et sommermenneske, så gleder jeg meg egentlig litt til snøen kommer. Det er på tide å viske vekk alt det grå og triste. Jeg er klar for hvitkledde gater, røde neser og kalde kinn!

God novemberkveld til deg ♥
pusspuss


7 kommentarer:

  1. Lekkertsmekkert!
    Liker så godt det bildet jeg også:)
    ..Passet SÅ godt ved siden av speilet!
    Julekulen fant jeg i den lokale blomsterbutikken.. Håper den dukker opp hos deg:)

    SvarSlett
  2. Lekkertsmekkert!
    Liker så godt det bildet jeg også:)
    ..Passet SÅ godt ved siden av speilet!
    Julekulen fant jeg i den lokale blomsterbutikken.. Håper den dukker opp hos deg:)

    SvarSlett
  3. Aha - det funker å male sånne runde 70-talls-speil altså? Tenkte det ikke funket jeg... og har skrinlagt planen om å knabbe med meg mammas gamle oransje og gule speil ;) Noterer flittig tips!

    Så fine ting du har laget i papirleire, dette må testes ut! Lurer på om det er den typen leire jeg lagde engler av en gang for leeeenge siden, litt sånn tørr og rar, men fin å jobbe med. Tenker det blir Panduro-tur i morgen på meg. Takk for tips!

    SvarSlett
  4. Nydelig! Herlige detaljer og jeg liker de svarte innslagene! Speil ja. Har alt for lite av det hos oss, bortsett fra bad og gang. Skal skrive det opp på loppis-handlelista mi! Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  5. LIIIKER! Både månemannen og speilet!!:)
    klem

    SvarSlett
  6. Phoebe Snetsinger Celebrity Profile - Check out the latest Phoebe Snetsinger photo gallery, biography, pics, pictures, interviews, news, forums and blogs at Celebrity Ping!

    SvarSlett
  7. I’d have to check with you here. Which is not something I usually do! I enjoy reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to comment!

    Bibrave.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...