lørdag 25. juni 2011

for 6 år siden






- hadde jeg en så stor kjole at jeg kunne gjemme en hel mann bak den.
- tok vi mange fine bilder mellom regnbygene.
- blåste sløret mitt på sjøen (takk og lov for en langfingret bror - eller mann? husker ikke hvem som klarte å nappe tak i sløret før det var long gone)
- hadde jeg en super forlover som klarte å feste sløret igjen. (vi tok bilder før vielsen, så jeg ville gjerne ha sløret på litt til)
- skjønte jeg virkelig hvor mange nydelige mennesker vi har rundt oss. 
- fikk jeg JA fra min aller beste venn.

Kjære mannen min. Takk for 6 fine og innholdsrike år sammen. Du er den jeg ville valgt i dag også. Min bestevenn og kjæreste. Takk for at du er så tålmodig og god, og for at du er verdens beste pappa for kidsa.

Mitt hjerte er ditt!


----
dagen i dag feirer vi i bryllup til et nydelig vennepar. Hurra for Terese og Olaf!!

16 kommentarer:

  1. Vakker brud! Alltid vakker du, for tenk.
    Gratulerer med dagen og kos dekå i bryllaup :) Sola skin, så drt blir nok fiiiint!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bryllupsdagen, Jenny! Tenk, til tirsdagen har mannen min og jeg vært gift i 25 år - utrolig hvor fort tida går. Kos dere masse i dag,da!

    SvarSlett
  3. ååh..så fine dere var!
    bryllup er så fantastisk, jeg elsker det!
    flott med mange fine bilder, det er gull verdt!
    gratulerer!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder av dere, gratulerer så mye med dagen:).
    Kos dere masse i bryllup.
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 6-årsdagen! Herlige bilder :)

    SvarSlett
  6. Nydelig brudepar og nydelig sang :) Gratulerer med dagen!! Vi hadde 5-årabryllupsdag i går og den ble feiret med svensk midsommar. Middag på tomannshånd får bli senere i sommer :) Ha en koselig dag!! Klem

    SvarSlett
  7. Nydelige dere!!! Nydelige da -og like nydelige nå!! Vakker innlegg, rett og slett.. blir nesten litt rørt..thihi!!
    Vi skal feire 10 års senere i sommer!! Det er fantastisk! Ta vare på dagen og hverandre -og kos dere i bryllup!
    Sees forhåpentligvis snart, snuppa!
    klemklem

    SvarSlett
  8. Gratulerer m ed dagen her fra bobilen i Magnor på veg til Sverige. Håper dere får en fin dag sammen og sammen med de nygifte! Klem fra mamma og pappa.

    SvarSlett
  9. Så fine dere var! Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Må jo være en flott måte å feire dagen på, i bryllup til gode venner! :)
    Ha ei fortsatt finfin helg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  10. Nydelig brud du var!

    Gratulerer med bryllpsdagen!

    SvarSlett
  11. Så nydelig skrevet, gratulerer med bryllupsdag! Du var nydelig!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med bryllupsdagen! Fine bilder av et vakkert par!

    Den sangen er så fin. Den ble sunget i bryllupet vi var i for et par uker siden, og da var det mange som måtte frem med lommetørkleet. Helt nydelig!

    SvarSlett
  13. gratulera så mykje med dagen som var!

    fiiine var dykk

    -god klem til deg

    SvarSlett
  14. Så vakker du er! NYYYDEILG kjole også!
    Gratulerer med dagen som var og nyt kjærligheten! Planlegger bryllup selv her i huset. Blir stas! ;)

    SvarSlett
  15. for et koselig innlegg
    gratulerer med overstått bryllupsdag
    nydelige bilder

    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...