torsdag 16. juni 2011

en blomst



til alle som har stemt på meg hos NiB. Jeg har ikke en sjanse i havet når jeg ser hvem som er nominert i samme kategori som meg. Men synes det er kjempestas å få være med i det gode selskap.

Jeg hadde aldri trodd det da jeg begynte å blogge så smått en grå novemberdag. Tusen takk for alle oppmuntringer på veien - og for all inspirasjon dere gir meg! Bloggen er mitt fristed, min lille oase. Takk for at dere vil være en del av den.

Har du lyst å stemme i dag, så er det siste sjanse. Nå skal stemmene snart telles. Trykk her, og scroll deg ned til kategorien "Interiør og hverdag".

Fin kveld i stua! 
Nå skal jeg ut og plante hekk.. Hoho!

4 kommentarer:

  1. Masse lykke til! Jeg digger bloggen din :O)
    Kommer du på Glansdagen?

    Carinaklem

    SvarSlett
  2. Lykke til:) Dette blir spennende:) Ønsker deg en fin dag SuperJenny! :D

    SvarSlett
  3. Blir morsomt å følge med, men det er jo en stor ære å bli nominert!! Lykke til fra Daaevegen 24.
    Klem!

    SvarSlett
  4. Det er takknemlig å blogge i seg selv, men det er alltid hyggelig med litt oppmerksomhet. Hvorfor skulle du ikke bli nevnt i denne sammenheng? Bloggen din er helt nydelig<3

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...