søndag 24. juli 2011

troen på livet vårt


Tilbake fra herlige feriedager i Danmark og på sørlandet. Torsdagen tilbrakte vi i Oslo. Fredag priset vi oss lykkelige over at vi ikke var i sentrum.

Så mye ondskap. Så mye meningsløshet. Så mye sorg. 

Så mye kjærlighet. Så mye takknemlighet.
Takknemlighet over at ingen av mine har blitt rammet. Takknemlig over å bo i et demokratisk land, med ledere som responderer med kjærlighet istedenfor hat:
G.W. Bush, 9/11: "We're gonna hunt you down." Stoltenberg, 7/22: "We will retaliate with more democracy"

Jeg er stolt over å være norsk.

Alle mine tanker og bønner går til de døde og skadde, samt de pårørende.  Jeg gråter med dere.

Blessings.
<3 jenny

2 kommentarer:

  1. Ja, det som har hänt är helt ofattbart och fruktansvärt! Jag har svårt att ens ta in det och förstå...
    Alla mina tankar finns hos er i grannlandet!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...