fredag 12. november 2010

DIY: something blue


Pynting til guttedåp krever at man vrir de små grå både én og to ganger. I alle fall når det kommer til blomstene. For det er jammen ikke mange blå blomster som det går an å pynte med.

Dermed droppet jeg den storstilte jakten etter blå blomster denne gangen. Planen gikk ut på å kjøpe masse hvite roser, og heller sørge for det blå på egenhånd. 


De selvlagde blomstene skal jeg supplere med mellom de hvite rosene. Og det var jo ikke vanskelig engang! En stk sølvbelagt ståltråd, noen perler og litt scrappeblomster. Selvgjort, velgjort, og jeg gleder meg til å ordne de små blomsterbukettene som skal pryde bordet søndag!


Nå er det helg og vi venter storinnrykk. To familier - 4 voksne og 5 små kommer i kveld! Herlig :) God helg alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Det det der blei veldig fint, og ein veldig god idé!
    Håpar de får ei god helg med familien og dåpdag for LE :)

    Klem Cam

    SvarSlett
  2. takk :) Ja, kjekt med litt fake når det ikke akkurat bugner av blå blomster.. Og fine å pynte takkekortene med i etterkant.. :)

    Håper alt er bra med deg og den voksende magen! <3

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...