søndag 7. november 2010

kos og kaos

Neste søndag skal minstemann døpes. Det blir en stor dag, og vi skal ha hele 32 gjester i stua vår, samt 7 overnattingsgjester hele helga. Kos og kaos i skjønn forening :) Vi gleder oss til å være sammen med familie og venner!


 Men nå ser jeg at jeg ligger litt på etterskudd. Som oftest pleier jeg å ha planene klare god tid i forveien - i alle fall når det kommer til det estetiske. Men nå føler jeg meg litt "tatt på sengen" av det hele. Her i huset har vi vært småsyke hele høsten, og nå siste uken var det min tur med feber og forkjølelse (igjen..). Med to små barn, så virker det dessuten som at tiden går dobbelt så fort som før. Dagene fyker av gårde! Takk og lov så kommer min gode mamma allerede i morgen for å assistere og skape orden i kaoset ;)



I morgen tenker jeg at jeg må komme meg ut på en innkjøpsrunde. Det jeg har tenkt så langt er at jeg vil pynte med vimpler, scrappe-blomster og knapper (og selvfølgelig noen vanlige blomster da). Alt i fargene blått, turkist og eplegrønt.. Og så må vi ha masse kake.. og cupcakes. Men DET ordner seg. Lett :)


Har du noen gode tips til barnedåpspynting, type gutt? Eller rett og slett noen tips til hvordan få 32 personer til å overleve en hel dag i én og samme stue? Jeg sier ja takk begge deler :) 



Vimpelen, kaka og cupcakesene ble laget i forbindelse med Noah Leander sin 2årsdag i juni :)

4 kommentarer:

  1. De cupcakesene så sinnsykt gode ut:) Oppskrift?

    SvarSlett
  2. SKA SEI! Dei kakene der såg jo fantastiske ut. Trur ikkje eg kan kome med så mange tips, mogleg eg heller "utnyttar" dei du får når det er vår tur til denslags.

    Lykke til med alt, og all ære for kakene, og cupcakesne: vann i munn!

    Klem og god bedring fra Cam

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Kikk inn på bloggen min, du har vunnet!

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  4. takk for creds for kakene, christine og cam :)
    Mange og gode oppskrifter finnes blant annet på detsoteliv.no. Og digge konditorfarger fra Cacas finnes bl.a. på jernia og Traktøren.

    Nå er husmora i form - bare litt forkjølelse som henger i. Så da kjører vi igang ekstremsporthelga. :) Skal være glad når jeg legger meg søndag kveld, selv om jeg gleder meg veldig til alt som skal skje innen den tid ;)

    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...