tirsdag 9. november 2010

happy, del 1

Dagen i dag brakte med seg hele TRE gode overraskelser. Nesten som askepotts tre nøtter - i alle fall med like nydelig innhold!


Først var jeg så heldig at jeg vant en nydelig vimpelrekke hos Linn som har den fantastiske bloggen put it in a box. Hun er vanvittig dyktig til å sy og kreativ som få. I fjor på denne tiden solgte hun hjerter til inntekt for rosa sløyfe-aksjonen, og de gikk unna som varmt hvetebrød! Jeg gleder meg til å få den nye vimpelrekken i hus. Har du også lyst på en, kan du stikke innom epla-butikken hennes her.



Ikke nok med det. Postmannen slo nemlig på stortromma og kom med to pakker adressert til meg i dag. Den ene hadde fin bambi-tape på seg. Og på tapen skal innholdet kjennes. Jeg skjønte med en gang at det måtte være min gode venninne Åshild fra prydelig-bloggen og -butikken som stod bak denne. Innholdet stod absolutt til forventningene! Og med noe nytt å smykke seg med, litt svart i koppen og det nye prydelig-magasinet rykende ferskt i fanget, så kunne ikke kvelden bli annet enn bra. 


Innholdet i den andre pakken var minst like spennende og vakkert. Det skal du få en smakebit av i morgen.


so long!

4 kommentarer:

  1. Hurra for deg og vinnerlykken, og glad du vet å skue hunden på hårene og bambien på prydelig. Eller noe i den duren! love you

    SvarSlett
  2. Hurrahurra :) Ja, her står prydelig-kina-termosen på hylla og mamma, paul og jeg spilte prydelig-ludo for ikke lenge siden. Så vinnerlykken glimter jo til innimellom ;) love u too

    SvarSlett
  3. fin kopp! min har svibel i seg, det er like flott som kaffi. i alle fall hvis ein har ein annen kopp å ha kaffien i då. :)

    SvarSlett
  4. Ja, har noen med svibler i også ;) Definitivt fin til både blomst og kaffi!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...