tirsdag 30. november 2010

mushroom l o v e


Som så mange andre i disse dager, har også jeg prøvd meg som blomsterdekoratør. Synes det er så herlig å blande amaryllis, svibler og mose. Og sviblene kan man jo bare bytte ut når de er ferdige å blomstre. Eller evt klippe vekk blomsterstilken. Jeg er av de som synes sviblene er minst like sjarmerende uten blomst. 

Og som flertallet i blogglandia; jeg elsker fluesopper! De har jo hørt julen til fra barndommen av. Så dermed er de obligatoriske når det skal pyntes i potter og kar til jul.


Også adventsstaken har fått litt mose i år. Og den vakre hesten fra Maileg står på beite her, og varmer seg ved det ene tente adventslyset


Takk for at dere besøker bloggen min - det er så koselig med tilbakemeldinger! Det gjør meg varm i hjertet! I morgen er det 1. desember. Det blir stas å se på jul i blåfjell sammen med eldstemann og glede seg på barnslig vis frem mot jul. 
Ha en fortsatt god advent! <3

5 kommentarer:

  1. søtt med fluesoppen til den grønne mosen. husker mor brukte det mye i juledekorasjoner da jeg var liten. kanskje jeg må hjem å lete i gamle julepyntesker å se hva jeg finner! ;)

    SvarSlett
  2. Ja, hva er det egentlig med bloggere og fluesopper??
    Og hva har fluesopper med jul å gjøre?
    Har jeg gått glipp av noe vesentlig her?
    Hehe, men staken ble veldig fin, absolutt:-)

    Ha en glad 1.desember og kos deg med "Blåfjell" :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  3. F i n t! Du klarar deg veldig bra som blomsterdekoratør :)
    Og så koseleg å ha ein liten ein som føl med på Blåfjell!
    Klem Cam

    SvarSlett
  4. Hehe.. fluesopper har alltid hørt julen til for mitt vedkommende. Men hvordan de ble en "julegreie" er et godt spørsmål.. :) De er jo søte da ;)

    Ja, veldig koselig å følge med på julekalenderen :) Mulig det er mamman som er mest ivrig enda ;) hihi

    SvarSlett
  5. Fluesoppen er jo rød og passer i julens dekorasjoner..
    Julekalenderen må selv mormor/farmor også førge med.. da tar jeg ikke telefonen,- fjellet kan jo stenge før Storm kommer seg inn igjen:)
    Mamma

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...