torsdag 3. mars 2011

kjøkken


Jeg føyer meg inn i rekken og deltar i månedens utfordring hos Nib, nemlig; kjøkkenet


Vårt kjøkken er romslig, har god benkplass og bra med skapplass. Men det er rart hvor fullt det blir likevel. I dag har jeg prøvd å rydde og ommøblere litt, og har funnet litt i skapene som skal inn til gjenbruksbutikken. Greit å få et lite spark bak :)


Kjøkkeninnredningen er fra Norema. Det jeg er mest fornøyd med, er den hvite vasken, og rekken med store gode skuffer. Vi har bare en liten utstikkervegg som skiller kjøkken og stue, så det er et sosialt kjøkken - hjertet i huset.


Ønsker alle mine lesere en strålende torsdag. Nå er det straks helg!

18 kommentarer:

  1. Kjempefint kjøkken:), vasken såg herlig og stor ut, veldig praktisk:).
    Liker veldig godt alle de fargerike kjøkkentingene:).
    Klem
    Hilde

    SvarSlett
  2. Flott kjøkken med herlig sjarme og HERLIGE
    fargedetaljer..
    *LIKER*

    -Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  3. Herlig koselig kjøkken :)
    Her er det mye varme og hjerterom!!!
    ...og her serveres det mye god mat :)

    God torsdag!
    KLEM carina

    SvarSlett
  4. Lyst, stort og fint kjøkken man masse fiiine detaljer. Du e heildi du! ;)

    Hi hi...jeg må le...når jeg var inne her igår leste jeg fort overskriften til "What a kitchen". Siden det er tid for kjøkkenutfordringer var det det som stod i hodet mitt og fordi det også var bilder fra kjøkkenet tok det litt tid før jeg skjønte hva overskriften e g e n t l i g var ;)...smil....

    SvarSlett
  5. Jeg liker meg på det fine kjøkkenet der!:)

    SvarSlett
  6. Hei hei :)

    For et finfint kjøkken :)
    Herlige fargar og godt og stort.

    Løye med det med plassen. Sånn er det her og.
    Føle eg må omorganisera ganske så ofta.
    Kan vell ikkje ha nåke med at eg kjøpe inn nye ting, ehh neida :)

    Ha ein super kveld :)

    SvarSlett
  7. Så lekkert! Digger fargeklattane dine:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Misunnelig! For et flott kjøkken. Hvitt, mye lys og god plass. Nydelige bilder.
    Skulle gjerne hatt ditt kjøkken til å bake på.

    Ha en fin kveld
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  9. Så fint kjøkken! Lyst og deilig med spredte fargeklatter! Herlig!

    SvarSlett
  10. Blir så glae når eg finne sånne blogger som dette. Skikkele itte in smag:) Legge meg te som følger og glede meg te fortsettelsen.

    SvarSlett
  11. Pratiksk og lekket, dere har gjort en god jobb:) liker fargene du bruker, det piffer d så opp:)

    SvarSlett
  12. Så vårleg og friskt kjøkken! Fine fargar! ♥

    SvarSlett
  13. Stilig og fresht kjøkken du har :)
    lykke til i konkurransen

    hilsen fra anita s

    SvarSlett
  14. så koselig med tilbakemelding! *smil*
    Dere er gode!

    SvarSlett
  15. Kjempefint kjøkken! :) Liker alle fargeklattene! Og det var kjempefint med hvit vask! :)

    SvarSlett
  16. lyst
    stort
    praktisk
    fiiin vask

    me like ;O)

    håpar du har ein herleg sundagskveld!

    -klemklem

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...