onsdag 23. mars 2011

kort sagt


I går sydde jeg noen kort av tapet. Enkel moro! Hvit papp+tapet+symaskin. Og med dymoen på laget kan man lage kort til enhver anledning. Akkurat henger de over stellebordet. Mini synes det er veldig moro å titte på under bleieskiften.



Mine favoritter er de som er laget av tapeten fra Ferm Living. De passet perfekt som kort. Mulig at jeg må ramme inn noen sånne på barnerommet. *smil*

Nå skal jeg sette meg foran symaskina igjen. Ha en nydelig kveld alle sammen! Og takk for alle gode kommentarer den siste tiden.  

Dere er fine!

24 kommentarer:

  1. oi oi oi de var FINE! så hærlige farger også da! Jeg hadde blitt veldig glad hadde noen gitt meg et sånt til burdagen min:) Sånt blir man glad av!

    Klem

    SvarSlett
  2. Sååå kult! blir så misunnelig på slike kreative folk som deg!
    Fin kveld og klem fra meg

    SvarSlett
  3. De var jammen stilige! En idé som skal huskes!

    SvarSlett
  4. Jeg må straks igang med at lave sådan nogle fine kort-supergod idé:-)

    SvarSlett
  5. Veldig tøffe! treng et bursdagskort til helgen men har nok ikke tid til å lage et lignende selv! Blir nok et kjedelig kjøpt et fra bokhandelen!
    Supergod ide som æ skal lagre bak øre for en senere anledning :)
    God sykveld!

    SvarSlett
  6. Du er virkelig i det kreative hjørnet om dagen! Bittelitt misunnelig, håper lyst kommer over meg også snart. Akkurat nå drukner den litt i skolearbeid... :-S
    Men snart er det vår, eksamen og maaaaaasse tid til å være kreativ- håper jeg:-)

    Kos deg ved symaskinen, du søte:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  7. Superfine kort!! ;)

    Ble veeldig glad da jeg fikk et sånt fint ett i posten. Nå henger det på kjøleskapet. :)

    Ha en fin kveld.

    Klem Silje

    SvarSlett
  8. Kjempefine!! og ein god idè :-)

    SvarSlett
  9. Martine Kristine23. mars 2011 kl. 22:24

    *sukk* du altså! Flinking! Og fine lamper, og morsomt mønster på smør!

    SvarSlett
  10. Knallfine kort:),
    syns de hadde vært kjempefine i en ramme:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei, så fine kort og så inspirerende blogg. Glad jeg dumpet innom! Legger meg til som følger, håper du vil titte innom min blogg også :)

    SvarSlett
  12. For ein god idé! Og no som eg har fått tapetprøvar (takk for tips!!) i posten så har eg jo ingen grunn til å ikkje prøve sjølv.
    Og du, TAKK for award og gode ord. Tenk at eg inspirerte til å blogge igjen...For ei ære!!!

    Ha ein smellvakker dag!

    SvarSlett
  13. Så genialt enkelt og kjempefint :)
    Det går jo an å bruke anna papp ein har liggjande i huset òg, så unngår ein enda meir forsøpling. Eg må visst ut og kjøpe Dymo i dag, forstår eg :)

    SvarSlett
  14. Åh, så söta! Nu blev jag pysselsugen. :)

    SvarSlett
  15. Du er jo bare så kreativ og FLINK!!
    jeg blir helt imponert jeg!!!!
    Gleder meg til å se hva du og symaskinen har puslet med... *smiler*
    God torsdag!!
    klem

    SvarSlett
  16. Det var ingen dårlig bruk av tapeten:)

    SvarSlett
  17. Herlig!Ble rå flotte!*smile*

    Jeg gjorde noe lignende for en venninne da jeg fikk i oppgave å lage brullypsinvitasjonene deres i fjor...Men jeg brukte tekstil og papir-ikke tapet da...så kanskje jeg skulle prøve meg på tapet også..*blunkemsil* Venter spent på MASSE tapetprøver i posten nemlig...*smile*

    ønsker deg en flott flott dag, søte!
    Klem klem

    SvarSlett
  18. Dette var stilig! For en god idé.
    Kreativt!

    Og jeg likte den nye kartellampen din - råfin!

    Hilsen Guro

    SvarSlett
  19. Så otroligt söta! Vad smart att skriva med Dymon! Nu har jag ännu ett användningsområde för min nya Dymon. :-)

    SvarSlett
  20. Så utrolig fine kort du har laget. Du er jammen flink, er helt inponert...
    Kjempekoselig blogg du har, blir morro å følge deg vidre.
    Ha en flott helg:o)

    SvarSlett
  21. Nydelige kort! De gjør seg helt klart i glass og ramme! =)

    SvarSlett
  22. Så fantastisk fine kort. Kjempegod ide å sy de av tapet. flink du!

    SvarSlett
  23. This design is steller! You certainly know how to keep a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job.
    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.

    Minecraft-galaxy.ru
    Maps.google.com.py
    Neimanmarcus.com

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...