lørdag 9. april 2011

helg med Clas


Med nye magnetbokstaver fra fine mr Clas Ohlson, ønsker jeg dere alle en riktigfin helg! I dag skal jeg på årets første loppis, og gleder meg som en unge. Håper jeg finner noe fint! Håperretro stoffer, vattepper, eller gamle rammer. Og ellers det som måtte friste øyet. *smil*

Og hvis jeg ikke finner noe, så får jeg dra hjem og leke mer med magnetbokstavene. Eller med stoffene som jeg allerede har i hus. Eller barna.

Mange muligheter for en god lørdag med andre ord. *dobbeltsmil*

God lørdag! Og god loppejakt til dem det måtte gjelde.
KLeMm

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har god loppislycka och gör massa fynd! Både för din egen skull och för att vi ska få njuta av att se dina loppisfynd här på bloggen sen. ;-)

    Kramar från mig!

    SvarSlett
  2. Mye fint å finne hos Clas. ;)
    Blir spennende å se om du har gjort noen kupp i dag.
    Ha en finfin lørdagskveld!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...