torsdag 28. april 2011

a r v



Den fine Luxo-leselampen ble med hjemmenfra etter påskeferien. Søsknene mine kommer sikkert til å begynne å skrive opp tingene jeg stikker av med - det karakteriseres vel snart som forskudd på arv. Men det er jo for ille at en slik lampe skal ligge og støve bort i en bod! Lampen har en herlig gråfarge og er akkurat passe slitt. *smil*

Den perfekte nattlampa. Den forrige var så tungvint med bryter på ledningen - bryteren havnet alltid BAK nattbordet...

I tillegg til lampen fikk jeg også med meg flere broderte putetrekk. Supert som ekstraputer og pynteputer i senga. Ikke fullt så supert for mannen som har putefobi. Uffda.

Og du - i morgen kl 10.00 åpner butikken min. Så da rekker du en tur innom før du ser Kate og William gi hverandre sitt ja. *smil*

Fin torsdagskveld til deg som titter innom!

11 kommentarer:

  1. Stilig lampe!! Og lukke til med butikk, spennande:)

    SvarSlett
  2. Finfin lampe, du finn så mykje fint, Jenny!
    Pappa er ein slik fyr som finn eitt og hitt rundtom, og han fann ein slik Luxo-lampe til søstra mi. Flinke han og heldige ho!
    Gler meg til dei to b'ane i morgon: butikkopning og bryllaup ;)

    SvarSlett
  3. Superfin Luxo! Nydelig farge.
    Forskudd på arv er fint:-)

    SvarSlett
  4. Å, fine lampen :)
    Skulle ønske jeg også fant en sånn en.
    Kjekt å ta vare på ting hjemmefra.
    Tar så klart innom butikken din i morgen...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Kuuule lampe,
    jeg hadde sånnen lampe i hvitt når jeg var liten, den har min mor kastet:(, typisk henne, hun kaster alt som hun selv ikke vil ha lenger;).
    Ha en fin kveld
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. *sukk*..FOR en lampe med stor L!!! Skjønner godt at denne ble forskudd på arven;) Hihi;) Nyyyydelig farge<3
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydeleg lampe, og bileta du har tatt av den er likeså!

    SvarSlett
  8. LEKKER lampe, Jenny! :)
    Hehe.. det å ta med seg til fra loft og kjeller kjenner jeg til. Men helt enig med deg, bedre at man får brukt for det enn at det støver bort.

    Ha en fin kveld, og gleder meg til å se butikken i morgen!
    *Tvi tvi*

    KLEM

    SvarSlett
  9. Så fin lampa! Och vilken underbart härlig färg också! :-)

    SvarSlett
  10. Hei
    Ååå så gøy å finne gamle skatter på loft og i boder. Kjenner jeg etterhvert går mer og mer på jakt hvor enn jeg er.. Lampen var utrolig fin!

    Klem

    SvarSlett
  11. Kuleste lampen i fineste fargen!

    Gjett om jeg klikker meg inn på epla i morgen da. Og selvfølgelig skal jeg få med meg bryllupet med stor B. Jeg er ingen royalist, men dette er man jo nødt til å se. :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...