tirsdag 21. desember 2010

en mors kjærlighet


Snart er det jul. Men denne jenta skal ikke til sine hjemlige trakter i år. Det kjennes rart, og litt vemodig. Vi kommer til å ha en strålende jul både her hjemme og hos svigers. Men det er noe med julen hjemme hos mine egne. Det er jo den jeg har vokst opp med.

Desto koseligere er det at mamma og pappa kommer på besøk i romjula. Vi gleder oss! Og desto koseligere #2: å få julehilsen i posten. For mamma vet at jeg elsker små overaskelser. Og denne gjenspeiler min mors kjærlighet.


I pakken lå det nydelig julepynt. To hjerter og to tags i metall og med de skjønneste bilder på. Det lille hjertet med "glædelig jul" ble min favoritt. Så herlig! Takk mamma. Nå henger de rundt forbi her i julehuset. Jeg pynter og pynter, og vasker og vasker :) Vi koser oss!


 God desemberkveld! Nå er det bare knappe 3 dager igjen!

PS: minner om julelotteriet! Legg igjen en kommentar her og bli med på trekning :)

2 kommentarer:

  1. Så koselig at du likte julepynten da! Kjekt med små gleder i hverdagen. Her er det levende små gleder i dag,- Hanna og Serine opplyser hverdagen fra morgen til kveld, så gleder vi oss til onsdag og besøk hos dere på Ås slik at jeg får se julehuset til Jenny Supersnella og Paul Roar! Mamma

    SvarSlett
  2. Vi gleder oss veldig til besøk! Noah teller timer ;) klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...