fredag 31. desember 2010

takk for det gamle!



2010 er straks forbi. Jeg kjenner på takknemlighet over det gamle året. For gamle venner, for nye, for en tålmodig, kjærlig og herlig familie og over å få oppleve å bli mor på ny. Jeg har så mye å glede meg over. Og nå; et helt nytt spennende år som ligger foran. Nå kan vi se både tilbake - og fremover. Mange gode ønsker, drømmer og ting å glede seg til. Jeg kjenner meg heldig som får ha det slik. 

Håper du også gleder deg til det nye året! Hos oss ligger det ballonger til frys utenfor (se det ferdige resultatet her og her), og vi gjør oss klare til en dag full av god mat og kos. Mannen har hamstret skumnisser på Prix til 13 kr (!) pakken. Så vi kommer til å rulle inn i det nye året (som skal bli et sunt og helsebringende år. Den tid den sorg ;) )!

Ha en herlig nyttårsaften! Nyt dagen, minnene og drømmene
Alle gode ønsker fra Jenny


Hugs from all of us, to all of you!

4 kommentarer:

  1. Hei Jenny!

    Så fint at du tok turen innom bloggen min!
    Gøy at du også har blogg, titter nok innom her igjen :)

    Godt nyttår til deg og dine!

    Klem fra alle oss i Svenngården :)

    SvarSlett
  2. eg signerar dette innlegget,
    tenker akkurat dei same tankane :O)

    Ønsker deg eit godt og spanande nytt år!

    Er glad eg har "funne" deg, og ser fram til fortsetjinga :O)

    -klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...