torsdag 30. desember 2010

velkommen til briskeveien


Her er huset vårt. I alle fall i pepperkake-utførelse. Og med litt sluntring i arkitekturen (og i pyntingen ;) Ikke så lett å instruere 2åringens ivrige fingre. Sjarmerende likevel!). Men Noah er superstolt. Aller mest stolt er han kanskje over bilen og tilhengeren som han og pappa laget. Og over juletreet med en stjerne på snei. 


Hver dag når vi kommer ned i stua roper han; "PEPPEKAKEHUSET!!" Og snart skal det til pers. I morgen skal huset knuses i tusen knas, slik jeg alltid gjorde på nyttårsaften når jeg var liten. Koselig med tradisjoner som bringes videre. 


Ha en fin lillenyttårsaftens kveld. Her blir det kaffi, spill og kos sammen med familien. Åh, som jeg elsker julen!

2 kommentarer:

  1. Det hørtes veldig koselig ut! Og fint var det, pepperkakehuset:) Det blir litt familiekos på oss 3 også i morra, før jeg skal hilse det nye året velkommen på nattevakt!
    Godt nytt år!

    Klem sissel:)

    SvarSlett
  2. Herlig pepperkakehus!!! Skjønner at Noah digger det ;)
    kos dere - julen er herlig!!!
    KLEM

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...