fredag 24. desember 2010

strålende jul!

da er dagen her. Små og store hjerter gleder seg. Nå kan vi legge føttene høyt og bare nyte! Noah og jeg har vært oppe en stund allerede. En pakke er åpnet, og vi har lekt doktor siden da ;) Han fikk nemlig en doktor-koffert. Stor stas!


Så, over til vinneren av julelotteriet. Små fingre trakk en lapp som det stod "Camilla Jørgine" på. Gratulerer! Det passet jo bra - for jenta med den fine bloggen "litt av mitt" venter nemlig en liten gutt på nyåret. Tenker han blir en liten kjekkas i denne her! Da er det bare å sende meg en epost på jenny.aagedal@gmail.com og fortelle hvilken body du vil ha, samt gi meg adressen din, så kommer det en liten lus i posten ASAP :)


Takk for alle fine kommentarer dere andre! Så gjenstår det bare å ønske dere alle en riktig god jul! Håper at dere går gode dager i møte. Med masse kos, familietid og god mat. Og viktigst av alt, at vi alle blir minnet om julens sentrum:

"For et barn er oss født, en sønn er oss gitt. Herreveldet er lagt på hans skulder, og hans navn skal være: Underfull Rådgiver, Veldig Gud, Evig Far og Fredsfyrste."

Klem fra Jenny

2 kommentarer:

  1. O joy!!!!
    For ein glede og herlig overraskelse! Eg er ikkje den med størst vinnarlykke, og tenk at eg skulle gjere det på loddtrekning i tillegg. Eg glede meg til lillegutt kan ikle seg den fine lusa :)

    Riktig god jul til deg og dine, måtte jula bli strålande og velsigna god!

    Klemmar Cam

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...