torsdag 16. desember 2010

julehilsen

Jeg har (til min manns fortvilelse) gaver som et av mine kjærlighetsspråk (boken kjærlighetens fem språk vil jeg forresten anbefale alle kjærestepar å lese!). Det er ikke mitt aller mest utpregede kjærlighetsspråk, men gaver gjør meg glad. Og jeg blir glad av å gi andre gaver.


Nå som det nærmer seg jul, hadde jeg lyst å gi en liten hilsen til de som passer på Noah dag ut og dag inn; nemlig barnehage-tantene og -onkelen. Valget falt på brente mandler. Ikke noe stort, men bare en liten oppmerksomhet sammen med noen varme ord om hvor mye vi, og ikke minst Noah, setter pris på dem. 


Noah Leander syntes det var veldig stas å ta med "pakke" til de voksne i barnehagen. Deilig å se at han også synes det er fint å gi bort gaver. For han har garantert det samme kjærlighetsspråket i blodårene ;)

1 kommentar:

  1. Så koselige gaver! Digger innpakningen:-)

    Jeg lover å ta av broddene inne på alle kjøpesenter og butikker, hehe... I dag var jeg en tur hos legen, der har de sånn fin sofa i gangen jeg kan sette meg ned på å ta de på i tillegg;-)
    Min mor hadde lest i avisa at ungdommen var flittige brukere av brodder- akkurat DET tror jeg ikke før jeg får se det! Hehe...

    Glad torsdag til deg, snart helg!

    Klem, Rosa

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...