mandag 3. januar 2011

små labber.. trenger også sko!


I romjula var vi heldige som hadde besøk av foreldrene mine. Kjekt å slippe den lange veien til sunnmøre med to små i baksetet. Og når de kom var det som julekveld nummer to. Det bugnet i pakker til små og store! 


Noen av skattene mamma hadde med var to par Nesna-lobber til barna. Herlige, skjønne vintersko som passer utmerket i det tørre kalde vinterværet her på østlandet. Skoene er arvegods, kjøpt til mine storesøstre en gang på 70-tallet. I tillegg har både bror og jeg brukt dem. Så dette er norskprodusert kvalitet! Og trenger jeg å si at designet slår de praktiske viking-vinterskoene til eldstemann ned i støvlene??


Ser dessuten at lobbene har blitt vinterfasion for voksne også denne sesongen. Kan godt skjønne det.. Jeg hadde nok ikke sagt nei-takk til et par lobber til meg selv ;) SÅ myke og utrolig fine!

8 kommentarer:

  1. Å,herlighet så fine! De ser jo helt nye ut! Det vitner om kvalitet, ja... så flaks at de er tatt så godt vare på!

    SvarSlett
  2. Åshild, she took my words! Så eg berre notere meg på det ho skreiv :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk fine!

    SvarSlett
  4. Gode barndomsminner det! Jeg hadde akkurat like de blå, sukk... :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  5. ja, ikke sant de er fine? :) Bonusen er at noah også elsker dem! nostalgi og vakker design hånd i hånd :)

    SvarSlett
  6. jeg er en av de voksne :)
    jeg vaser rundt i mine blå, og de er såå gode.
    :)

    SvarSlett
  7. Og ikke nok med det! Victoria, Sofie OG Tobias har også brukt dem - masse! - Tante Monica

    SvarSlett
  8. K U L T! :) og artig at du er innom bloggen, monica!

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...