fredag 28. januar 2011

heklet pute

I dag har jeg vært hjemme med begge gutta. Storebror har litt feber, men er i fin form. Full rulle med andre ord ;) 


Fikk likevel satt sammen denne puta. Det er en god stund siden jeg begynte å hekle på denne, men den ble liggende som et uferdig prosjekt som så mye annet. heklet jeg ferdig, og fant et passende bakstykke. Spise-opp-stoffet fra Stoff og Stil. Elsker den syrin-lilla fargen! Har dessuten fått litt dilla på å lage jojo-er, slik som denne i midten av puta. De er jo så søte :) Fine å dekorere både puter og klær med.


Puta tenker jeg skal få plass i gangen vår. I dag har jeg ommøblert og da fant jeg ut at vi må ha litt flere farger der ute. Kommer med en oppdatering når jeg er i mål!


Fredagskvelder er deilige. Hele helgen ligger urørt foran oss.

God helg til deg!

5 kommentarer:

  1. aaawww! Så stilig! Hvor mye økte du for hver runde? En heldig gang som får denne puta! Tusen takk for superfine navneforslag:) Og dine gutter har jo bare de herligste navnene da:) God helg!

    SvarSlett
  2. Wao! Veldig fin pute! Så lurt å hekle... Jeg skal jammen prøve å hekle en pute en dag jeg og....
    Det er bare så veldi mye jeg har lyst å lage og så mange prosjekter i hodet- og ikke fullt så mye krefter til å gjennomføre alt.... Men det er jo fint å ha noe å holde på med i årene fremover. Hi hi
    klem

    SvarSlett
  3. wow!!! Så fin!!! Du er jo bare så flink, jenny!!

    Håper storebror er i farta igjen!
    GOD helg :)

    SvarSlett
  4. Takk søte dere :)

    Kristin: Puta er rett og slett laget på slump, og jeg har økt litt i histen og pisten. Det er en blanding av fastmasker og staver. På de rundene med staver har jeg laget to staver i hver maske. Utenom dette har jeg ikke hatt noe fast system.. Jeg er ingen superhekler ;) Men bare å prøve seg frem.

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...