tirsdag 11. januar 2011

krea-feber

De siste dagene har jeg drømt meg vekk på stoff og stil sine sider. Og jammen tikket det ikke inn en bestilling på litt stoff og tilbehør. Gleder meg til å få pakkelapp i posten! Stoffene skal bli til nye puter og duplo/lego-poser til storebror. Og kanskje noen andre ting.. Det er en stund siden jeg har sydd nå, så det blir kjekt å sette seg ved maskinen etterhvert. 

lånt fra stoffogstil.no

Det lilla retrostoffet måtte i alle fall bli med! Sammen med litt grønt og lys turkis, litt gult og oransje. Sulten på fager med andre ord! Og så får vi se om 2011s trendfarge Honeysuckle (sterk rosa) får plass i interiøret. Ikke min favoritt - enda ;)
 
Hva er din favorittfarge i interiøret?

8 kommentarer:

  1. Det her høres og ser jo verkeleg lovande ut :)
    Eg er neimen ikkje sikker på kva farge eg likar best, men slik det ser ut no, så er det temmeleg "fargelaust" så det er på tide med litt freshness i heimen.
    Tips ang sying: sjekk at du har nok tråd! Eg skulle berre nett sy noko saman til ei dyne i går, tråden rakk akkurat halvvegs. Eg som var så gira og godt i gang...I've learned my lesson!

    Kos deg med å vente ved postkassa :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Det blomstra lilla stoffet har e sydd kjole til Alde Mathea av. Utrolig kult, og kjolen blei ganske skjønn :-)

    SvarSlett
  3. Herlig herlig!!
    Jeg elsker farger! Og favoritten er GUL!!!
    Klem hildemiho

    SvarSlett
  4. Min favorittfarge er nok grønn og rød. Og det kan man se hjemme hos oss, ogs.

    SvarSlett
  5. Hei, Jenny! Her fant jeg bloggen din også, jo!
    Retrostoffer er en fin måte å være "stoffmisbruker" på. Kos deg med ungene!
    Lise

    SvarSlett
  6. Så koselig med hilsener dere!

    Ja, deilig med farger :) Trenger det - og lengter mot vår. Gul står sterkt som favoritt her også..

    Cam: 10 trådsneller er bestilt sammen med stoffet. Har gått på en smell eller to før ;) hehe..

    Fru.langtind: Jeg så jo den nydelige kjolen til alde på julebordet ;) Og ble inspirert, for å si det sånn!

    Smygfisken: Koselig å ta en titt inn i ditt danske hjem :)

    SvarSlett
  7. Tror nesten min favoritt er mintgrønn. Men på klær: KORALL! Tror ikke jeg skal satse på å male mye i korall i huset. Enda :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...