mandag 24. januar 2011

S U N N mandag


Mandag - en ny uke. Og uken begynner godt! Mammatrim sammen med barseljentene og deilig lunsj i etterkant. Du så deilig det smaker med SUNN mat når man har tatt seg litt ut ;) Vi kjører pålegg med rundstykker på, i god stil!

Dette er den andre porsjonen frokost-rundstykker. Denne gangen med flere personlige vrier, siden jeg ikke hadde alle ingrediensene i hus. Men jammen ble det godt nå også. Jeg fryser de 4 og 4 og tar opp en ny pose hver dag. Herlig med hjemmebakt!


 
Jeg er forresten hektetappelsiner. Vet ikke om det er smaken eller fargen :) Men appelsiner gjør meg i alle fall glad

God og glad mandag til deg!

2 kommentarer:

  1. jeg er også heeeekta! :) bra jobba med trening, må jeg si.

    SvarSlett
  2. Eg òg er heeeekta! :) Appelsinene smakar betra enn nokon gong. Og det sei eg ikkje berre for å herme ;)

    Dei rundstykkene må prøvast ut ein dag, og eg blir sulten av å sjå bileta dine!

    Puss och kram Cam

    SvarSlett

Så hyggelig at du fant veien inn hit! Jeg setter stor pris på at du har lyst å legge igjen et lite spor etter deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...